Friday, October 5, 2007

I'm famous!


Hihi... I feel extatic -it's not just because my name appears online as participating to the Vth edition of the "Carte si Arte"Festival... the AMAZING thing is that I'm gonna be on a stage with celebrities from different artistic fields...Don't blame me for being thrilled and sharing my happiness with you ;;) ! Oh, and wish me good luck on Sunday cause I might lose my head :P

www.sapteseri.ro/index.php?page=details&ln=2&city=1&eid=31678


Later edit : Thanks guys for being there... :X

2 comments:

Liviu Zizuzu said...

ce sa spun..fiecare are sansa sa fie o mica vedeta si sa fie luat in seama. bravo tie..ti s-a intamplat. imi pare rau k nu am reusit sa te vad live..dar, vor mai fi momente. bravas ! tine-o tot asa ;)

nane said...

nici nu stiti ce ati ratat...deci,raluca ,sa nu le dai autografe ca ei nu au venit sa te vada.numai mie!!!si unde ramasesem,era marmota pe o scena si recita...sa nu mai zic ca era cea mai dragutza si cea mai tanara dintre "chestiile de pe acolo",dar a primit si cele mai multe aplauze,pt ca merita,normal!!!