Tuesday, February 17, 2009

Leapsa

Am primit leapsa de la Sady :) Sa vedem, sa vedem.

Sunt
: blonda, marmota, varsatoare, visatoare, somnoroasa
As vrea : world peace :)) si in afara de asta... sa traiesc plin si frumos
Pastrez : poze, franturi de zambete si oameni, lumanarele
Mi-as fi dorit : sa traiesc in perioada interbelica
Nu imi plac : galbenul, baltoacele, soferii nepoliticosi, injuraturile, berea bruna
Ma tem : de singuratate
Aud : bine, zic eu
Imi pare rau : ca o mai dau in balta uneori
Imi plac : cartile, dansul, ploaia, marea, movul, pisicile, inelele
Nu sunt : doctor, avocat, inginer, economist, colibri, broasca, etc.
Dansez : printre picaturi de sunet
Cant : nu, nu chiar... tin la ferestrele vecinilor
Niciodata : nu ma trezesc suparata (Tomorrow..is another day :D)
Rar : am timp liber
Plang : niciodata in public
Nu sunt intotdeauna : rapida si energica
Nu imi place de mine : cand gresesc
Sunt confuza: in ceea ce priveste viitorul si sentimentele
Ar trebui : sa dorm mai mult ...

Dau mai departe lui Paul si lui Alin. :D

No comments: