Wednesday, July 22, 2009

De vara

E o vara asa... mai pe sufletul meu. Si asta in ciuda faptului ca imi lipseste perioada dinaintea Brandingului, cand eram agitata si tot timpul se gasea ceva de facut - un e-mail, un telefon, un transport de afise sau mai stiu eu ce.
Sambata, parintii mei serbeaza 25 ani de iubire si liniste (ei bine nu e chiar ca in basme dar se apropie). Ne ducem, cu purcel si pisicel, la Manastirea Caraiman, aproape de natura si de credinta. I-am cautat mamei buchetul de flori, am facut selectia muzicala, invitatiile, meniul, chiar si un colaj cu poze. Toate astea m-au facut sa ma intreb cum voi reactiona cand voi fi eu mireasa :) Intr-un mod ciudat, mi-am dorit asta....cu toate ca am fost mereu adepta lui "nu exista pentru totdeauna". Oi fi oare pe drumul care sa-mi demonstreze ca "niciodata nu trebuie sa spui niciodata"?
Un alt lucru de care sunt mandra vara aceasta este ca am reusit, cu cantec si voie buna, sa imi pun in ordine toata biblioteca. Am acum un frumos Excel care cuprinde 900 titluri si o biblioteca ordonata dupa autor si editura (deh, varsatorii pot fi tipicari). E mai mare dragul sa ma uit acum printre carti si sa imi amintesc cate un pasaj, un portret, o situatiune :P
Si inca ceva ;)) M-am reapucat de japoneza. Dupa o pauza de aproximativ un an (facultatea ce mananca timp), spatiul Tarii Soarelui Rasare imi este din nou aproape. Era firesc sa imi lipseasca dupa 8 ani de studiu... si uite ca nu m-a lasat "in pace" si dorul m-a biruit. Ba chiar mi-am luat toata seria Sailor Moon ca sa mai exersez choukai (listening).
Cu zambete si luna, va pup!

3 comments:

nane said...

Felicitari, vara asta iti prieste! Si eu ma chinui cu cartile mele.
La multi ani pt ai tai si sa ne vedem la nunta de aur!

N.A.RedHead said...

Sa fie fericiti in continuare :D
Si tu pe langa ei :*

Anonymous said...

La multi ani ! ;) La mai foarte multi :).