Saturday, January 23, 2010

Le choc culturel - Erasmus Toulouse

Dupa o escala la Munchen, o intarziere de 1 ora (din cauza grevei controlorilor aerieni francezi) si un pahar de sampanie am ajuns la Toulouse... intr-o zi de reduceri. Am degustat mancare chinezeasca cu betigasele si am facut poze multe. Inca ma simteam turista.

Ne-am plimbat prin centru, am vazut Garonne si am facut un mini-stop pe Alsace-Lorraine unde m-am innoit cu o bluzita. Tot sentimentul de turista.

Ziua de 15 ianuarie m-a facut sa imi schimb total perspectiva... Si oare de ce? Pentru ca domnisoara din Bucuresti se astepta la o alta camera de camin... In niciun caz la un tavan cazator. Partea buna? Creativitatea mea, pasiunea pentru mov si idei orientale. Prin urmare, am aplicat o perdea mov pe tavan a la Krishna... De la "C'est deux euros" am cumparat fluturasi si stelute pe care le-am lipit pe pereti si pe dulapuri. Touch-ul final a fost dat de lumanari parfumate si o planta frumoasa care imi spune "Bon matin". Iar acum, la aproape 10 zile din acel moment practic ma simt ca acasa in acea camera de care m-am speriat la inceput.

Weekendul a fost impartit intre IKEA, curatenie generala si vizite prin oras. Recomand Catedrala Saint-Etienne si Musee des Augustins si mai ales un carusel plin de farmec.

Si...am inceput si facultatea. Primele doua saptamani avem dreptul sa audiem cursuri asa ca am avut sansa sa participam si la cursuri/seminarii de anul 4. Momentan prefer tot ce tine de relatii internationale. I wonder why... :) Profesorii predau explicit si sunt amuzanti.... iar studentii sunt total legati de laptopurile lor pe care tasteaza cu spor si mult zgomot.

Si cam atat pentru moment :P In episodul urmator, poze.

1 comment:

K.Arthur said...

Servus Raluca,

Care va sa zica esti prin Toulouse. Foarte tare. Si eu vreau sa merg din septembrie pe acolo si nu mi-ar strica niste sfaturi si pareri despre oras si oameni.

Asa-i ca ma ajuti? :)

Incep cu ce ma doare cel mai tare. Exista o comunitate de romani pe acolo? Se fac intalniri? Activitati de promovare a Romaniei sau orice altceva ce implica Romania? Este mai mult roman pe strada sau prin universitati? Exista asociatii frantuzesti pentru studentii straini care sa ajute la integrare?

Asa-i ca ajung intrebarile pentru primul contact? :D

Bon fin sejour ERASMUS !!!