Orașul comunicării de guerilla e viu, e activ, e implicat. Aici se întâlnesc indivizi îndrăzneți care acționează într-un mod neconvențional pentru a-i convinge pe ceilalți să facă ceva, să spună ceva, să nu rămână pasivi la ceea ce se întâmplă în jurul lor.
În acest oraș zidurile sunt acoperite de mesaje, parcurile sunt scena dezbaterilor, strada este locul principal al întâlnirii dintre oameni, idei și comportamente.
Comunicarea de guerilla este creativă, explozivă... Orașul astfel construit este colorat și strigă cu toată forța. E un oraș care freamătă... Nu e o luptă fizică, ci una a ideilor și a vorbelor. Armele folosite sunt surprinzătoare nu pentru a amuți "inamicul" ci pentru a-l convinge, pentru a-l aduce de partea comunicatorului. Sau, după cum spune Michael Levine, orașul comunicării de guerilla urmează principiul teoriei Tiffany: "a gift delivered in a box from Tiffany's will have a higher perceived value than one in no box or a plain box."
Dacă vă surâde o plimbare în orașul comunicării de guerilla, înscrieți-vă la Congresul Național al Studenților la Comunicare! Între 5 și 7 mai 2011, la Palatul Parlamentului, echipa CNSC deschide granițele Guerrillicom, orașul-stat al comunicării de guerilla, oferindu-le participanților drept de liberă trecere. Dacă nu v-am convins încă, mai multe detalii se găsesc la www.cnscpeweb.ro!
1 comment:
Chiar am mers la CNSC si unul dintre speakeri ne-a vorbit despre campania "indrazneste si tu" ca exemplu de guerrilla. Ti-ai ales foarte bine cuvintele ca sa descrii subiectul. :)
Post a Comment