Wednesday, February 13, 2008

Leapsa

De la Liviu

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propozitii/fraze cu aceste instructiuni.
5. Nu indrazni sa scotocesti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau "intelectuală”.
6. Da leapsa mai departe la alti 6 prieteni.

"Soarele mi-a scaldat fata. M-am gandit ca vreau ca Sekure sa fie fericita. Dar, intr-un anuem fel, mi-era mila si de nefericitul pe care-l vazusem in casa umeda, rece si intunecoasa. Fara sa-mi fi facut vreun plan, pur si simplu pentru ca asa mi-a venit, am luat-o spre Piata de Mirodenii de la Laleli, cu gandul ca o sa-mi mai vin in fire printre mirosurile de tarhon,sofran, piper; m-am inselat insa." ( Ma numesc Rosu - Orhan Pamuk)

No comments: