Wednesday, April 29, 2009

Post Faust



Alex: si opinia ta?? tii spectatorii sa astepte
Marmotzik Ral: o sa scriu candva...
Marmotzik Ral: o sa scriu ca mi-am pierdut capul, ca am pasit in acelasi ritm, ca era soare si frumos, ca am cautat locuri in pizzeriile situate asa sic pe trotuarul pietonal, ca m-am speriat, ca Paleologu a stat langa noi, ca am coborat in iad si m-am intors...

Sibiul a fost cum il stiam - porumbei in Piata Mare (chiar si o vrabiuta se balacea simpatica in fantanile arteziene), sarut pe Podul Minciunilor, maretie in Biserica Evanghelica... Un weekend cu Aman, Grigorescu, Iser, Stefan Luchian dar si cu Rubens in acel Bruckenthal care ma coloreaza timid de fiecare data.

Iar Faust... ei bine a fost mai mult, mai bine, mai infiorator decat ma asteptam. Peste 100 actori intr-o hala a groazei, a nebuniei, a Iadului. Si am impresia ca momentul de maxima intensitate a fost cand intreaga sala a intrat in spatele scenei, intr-un spatiu al dezmatului, al diavolescului, al sangelui, al mortii. Nu, nu... Faust nu se poate descrie. Trebuie sa fii acolo, sa fii Faust (sau dracul), sa fii absorbit ca el.

1 comment:

gabitzass said...

se pare ca n-ai tinut spectatorii sa astepte. frumos! :)