Friday, April 24, 2009

Sibiu si Faust

Mi-e drag Sibiul de cand ma stiu. Cu podul sau, cu strazi inguste, cu adieri sasesti. Am vrut sa-l revad cand am implinit 20 ani dar imprejurarile au facut ca dorinta sa fie amanata. Cam cu 2 luni... si iata ca maine merg sa vad Faust, in regia lui Silviu Purcarete. Ce spun ziarele despre asta? Sa aruncam o privire!

În jumătate de oră după ce se pun în vânzare, biletele pentru spectacolul ”Faust” în regia lui Silviu Purcărete sunt deja rezervate. La ultima reprezentaţie, în parcarea fabricii Simerom, unde se joacă această montare, se puteau vedea maşini din toată ţara. Se poate vorbi despre unul dintre acele fenomene care se înscriu în ceea ce noi am tot sperat să avem, respectiv turism cultural.
Sunt oameni care au venit să vadă „Faust” de mai multe ori, fiindcă spectacolul lui Purcărete este mai mult decât un eveniment teatral, este un eveniment de viaţă, de genul celor pe care le povesteşti familiei şi prietenilor şi după câţiva ani -”Când am fost eu la Sibiu să văd «Faust»...”
Gandul, 03 aprilie 2008

Cele mai importante evenimente sunt durerea, moartea, iubirea. Dincolo de ele sunt exerciţii de stil mai mult sau mai puţin reuşite. Imi plac textele supra cărora timpul a lucrat. In Faust de Goethe putem găsi aproape tot repertoriul problematic al fiinţei umane”
Silviu Purcărete, regizor
eurosibiu

Mega-productia Teatrului National „Radu Stanca ", spectacolul „Faust " regizat de Silviu Purcarete, l-a facut curios pe ministrul culturii, Theodor Paleologu, care a auzit numai laude la adresa spectacolului. Şi va veni la Sibiu sa il vada. Ministrul Teodor Paleologu este asteptat la Hala Balanta sambata seara, de la ora 19:00.

Sibiul.ro

Mai e atat de mult pana dimineata...

No comments: