Thursday, February 7, 2008

Friendship, tea and music









Spuneam mai devreme ca nu spun "te iubesc" de cate ori simt. Acelasi lucru se aplica si in cazul prietenilor: nu-i vad suficient de des. Micile conveniente, comoditatea, rutina zilnica, munca...ne impiedica sa hang out like we used to.
Cu toate astea, mica vacantza mi-a demonstrat ca prietenia nu se pierde, ca prietenia e intotdeauna un sprijin si ca nu conteaza ca la Carturesti ceaiul cu jelly bears nu mai are jelly bears...conteaza ca esti acolo cu cele mai bune prietene.
Am avut parte de niste zile minunate, cu "Rockstar" si "It's my life", cu gratare fara carbuni si cu inghetata topita... zile in care am fost eu insami, lipsita de prejudecati, de ganduri buhuhu legate de Bac si admitere...
Si stiu ca ce avem noi e precious si poate life lasting. Abia ashtept sa treaca hopu'asta si sa mergem din nou la munte (de data asta cu toata gashca), sa radem din toata inima si sa zambim...pentru ca ce ar fi viata fara prietenie si zambete?

3 comments:

Anonymous said...

how truE.....mini-vacanta asta alaturi de prieteni vechi si noi a fost excelenta. "Rockstar" a avut un loc special in playlistu nostru si sunt mandru de aceasta realizare :P.Pentru 3 zile chiar am fost rockstars;am mancat,am baut,am cantat si cel mai important e ca ne-am distrat.Deci..........."'Cause we all just wanna be big rockstars..."

jo212 said...

hehe, ce frumos!

deci, i tell you, trebuie sa infiintam o societate, organizatie, o ceva si sa protestam pentru recuperarea jelly bears-ilor din ceai :D

Anonymous said...

Uu, cooking!
Ma bucur sa aud ca went good...o mini-vacanta mereu face bine :)
Raspunsul la intrebarea ta...ar fi o viata fara zambete si prietenie. :]