Thursday, July 3, 2008

A trecut furtuna :)

Gataaaaaa :) S-a terminat cu trezitul dimineata, cu emotiile, cu asteptatul subiectelor, cu sucul de dupa proba X, Y, Z...Morcovul ne-a parasit, zambim si putem, intr-un final prea cautat, sa dormim...
Mi-au ramas in minte cafeaua de dimineata, discutiile cu fetele inainte de momentul 0 (adica extagerea variantelor, impachetatul telefonului in foaie A4 la parter, intrebarile stil "dar oare cat ma depuncteaza la...?" ...si mai ales acel "bafta" pe care noi toti (camarazi in sala 2.4) il strigam si il cantam...

4 comments:

Anonymous said...

Cand ma gandesc ca la anu pe vremea asta o sa trec si eu prin aceleasi "torturi"...un fior rece imi trece pe sira spinarii,nu-mi vine sa cred k mai am un an si se termina......te invidiez k ai terminat...la mine abia incepe .... asa k bv :*

N.A.RedHead said...

A naibi furtuna .... :( ... a fost infecta .. dar sa ne bucuram k a trecut asta e cel mai important :D

Iustin said...

da..cunosc..mi-aduc aminte de perioada bacului. mie sincer mi-a placut. as mai trece odata prin experienta asta.

Anonymous said...

mda,momente foarte tensionate...dar am dat ce a fost mai bun in noi!sau,ma rog,doar unii...oricum,o sa tinem minte perioada respectiva...eu una as mai repeta-o!!!