Monday, July 6, 2009

Ciori?...

Tocmai vroiam sa raspund provocarii lansate de Paul cu privire la succes cand mi-a atras atentia un articol al lui Cabral ( al carui blog il citesc cat se poate de des).
Am ramas ...uimita in primul rand de ceea ce l-a determinat sa ii scrie fiicei sale (intr-un mod frumos, frumos...) : Florin Petrescu, fost membru al trupei Vacanta Mare, il numeste pe Cabral ..."cioara". Pai daca persoanele publice discrimineaza, cum s-ar putea ca ceilalti sa nu o faca? Daca nu stim sa apreciem oamenii dupa caracter, ci dupa culoarea pielii, cum sa invatam sa respectam?
Va invit sa cititi, sa ganditi, sa actionati, sa fiti umani!

http://www.cabral.ro/de-sufletel/iarta-ma-copila-mea

3 comments:

cabral.ro said...

Multumesc.

gabitzass said...

citit, ajuns la blogul lui cabral, citit si acolo vreo ora...

mi se pare trist si mi se pare si mai trist ca nu vad o solutie. cum ii faci pe oameni sa inteleaga ca nu e vorba de culoare?

Raluca Petre-Sandor said...

cred ca nu e vorba de un proces extern. nu putem sa ii determinam pe oameni maturi sa isi schimbe prejudecatile formate in copilarie. exact ca si motivatia, respectul provine din interior.
iar cand interiorul e "stricat"...