Sunday, August 30, 2009

Si ploua,ploua...

...din fericire nu peste inima mea. Ploua cu zambet pentru ca prietena mea ratacitoare, Nane, a aterizat ieri acasa. Si-mi vine sa fug printre stropi sa o iau in brate si sa vorbim pana adormim. O vara intreaga mi-a lipsit, acum nu mai scapa :)
Si ploua si cu festivaluri si ocazii de iesit prin prafuitul dar mult iubitul Bucuresti - vine Tuborg Green Fest unde as vrea sa ascult Vita de Vie, vine ADOR 2009 unde voi fi voluntar...si cate si mai cate :D
Asa ca mie, cel putin, imi place inceputul de toamna. Chiar daca, din punct de vedere calendaristic, nesuferita blanda isi vara coada in destinele noastre abia maine...

6 comments:

nane said...

V-am adus ploaia!
Si mie imi place toamna, dar mai avem o zi de vara!

all of the light said...

Foarte frumos . :D

Anonymous said...

e frumos când plouă, când asculţi muzica picăturilor de ploaie noaptea, cu cineva drag... 8->

George Colang said...

chicane...sunt si ei la festival. have fun :)

Anonymous said...

iti recomand "Despre ploaie"de Martin Page

Raluca Petre-Sandor said...

@MIA &Offshore - multumesc :)
@ iullyan - ploaia e intotdeauna frumoasa, chiar pe timp de furtuna. insa cea peste "inima cuiva" nu poate aduce decat tristete.
@Cooh - am citit-o, e foarte faina