Thursday, November 12, 2009

Guest post de la Gabita

Violeta's Vintage Kitchen si povestirile Gabrielei :)
"Am fost aseara la Violeta... Violeta's Vintage Kitchen pe numele complet al restaurantului.
Atmosfera intima, mancare buna, facuta cu produse naturale, produse care au gust, servire atenta, pret... marisor pentru buzunarul meu de student, dar ok pentru centrul Bucurestiului.
Mi-ar placea sa-mi savurez ceaiul de la ora 5 in gradina lor interioara... cu oameni faini in jur, depanand amintiri sau disecand idei.

M-am hotarat sa scriu povestea... despre cum am ajuns acolo si povestea despre cum a fost acolo. So,
Madalina imi povesteste despre locul asta stiind ca mi-am descoperit pasiunea pentru gatit, alimente de la mama de-acasa si stil de viata sanatos, dupa ce m-am intors din Olanda. Si eu incep constiincios sa ma documentez, sa ma uit pe site si sa-mi doresc sa ma duc. Imi mai povesteste ca in seara cand era ea acolo descoperea decorul cu fotografii de Bumbut; ii spune insotitorului ei asta si peste cateva minute il descopera pe Bumbut la o masa... Interesant, nu?

Ei... eu merg aseara cu o gasca minunata de domnisoare: Ralu, Arina, Irina si Laura. Sporovaiam noi agitate si la un moment intra cineva pe usa. Eu tocmai le povestisem despre Madalina si descoperirea fotografiilor... si n-au mai fost surprinse cand le-am zis ca pe usa a intrat
Dragos Bucurenci. Ne-am uitat discret... am zis ca Suz ar fi trebuit sa fie cu noi, pentru ca ea chiar il place... si am continuat sa povestim si sa radem.

Peste ceva vreme, Arina vrea sa mearga la baie si intreaba unde e. Irina raspunde complice: "De la Bucurenci, mai la stanga..." Am ras pe infundate si am promis ca va fi copyright Irina si cred ca va ramane in memoria colectiva fraza asta.

Cu toata tenta de monden a postului meu, am si o morala: lumea e atrasa de ideea de intoarcere la normal, la alimente gustoase, la gatit. La mama acasa lucrurile au stat asa dintotdeauna, desi si ea s-a reintors la vasele de lut in ultima perioada. :)
Eu si vara-mea ne gandeam de multisor sa ne deschidem un astfel de restaurant. Acum am vazut ca se poate."

2 comments:

gabitzass said...

tare... :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.