Sunday, March 28, 2010

Iolanta

Eram datoare sa scriu despre opera pe care am vazut-o vineri seara la Theatre du Capitole... Este vorba de "Iolanta", una dintre operele lui Ceaikovski mai putin cunoscute in Romania - director muzical Tugan Sokhiev.
Cel mai frumos decor intalnit pana acum : o feerie de trandafiri puse in lumina in maniera exceptionala. Cea mai frumoasa solista de pana acum, cu o voce incantatoare - Gelena Gaskarova. Una dintre cele mai joase si patrunzatoare voci masculine - Mikhail Kolelishvil. Si una dintre cele mai frumoase rochii albe :)
Destinul face sa ma aflu in Toulouse tocmai in anul prietenei franco-ruse - iata de ce am parte de atatea minunatii artistice. Saptamana viitoare am in plan baletul "Giselle" si, putin mai tarziu, in mai, "Elektra".

1 comment:

IonicăG said...

Hmm imi place blogul tau, daca doresti poti sa adaugi blogul meu la blogroll, o sa fac si eu la fel. Sa imi lasi un comment cand l-ai adaugat. Succes in continuare