Monday, March 28, 2011

Când timpul...

De multe ori doresc să am mai mult timp, să găsesc formula magică prin care 24 ore să se transforme, într-o clipită, în 40 sau 72 ore... E teama constantă de a nu reuși să duc un proiect la bun sfârșit, dorința de a profita de momente frumoase, setea de cunoaștere. Mereu mai mult.
Se pare că sloganul Pepsi, Ask for more, se potrivește multora dintre noi. Dar ceea ce cred eu că e greșit în cererea respectivă este faptul că îndreptăm "mai multul" în exterior. De ce să vrem o zi de 48 ore când putem să ne dorim să rezolvăm lucruri/ vise/ clipe de viață precum am dispune de acest timp?
Acum, cu 3 luni înainte de a fi absolventă, îmi propun să fac din perioada care a rămas din studenție un tumult de frumos, de împlinit, de căutat, de găsit, de îmbrățișat, de plănuit...

8 comments:

dromadaire sympathique said...
This comment has been removed by the author.
Raluca Petre-Sandor said...

E minunat să ceri mai mult de la tine, cred că e motorul care ne duce pe toți mai departe, mai sus, mai bine

dromadaire sympathique said...

Bine, ar mai fi si dragostea :d

Raluca Petre-Sandor said...

:)) Dragostea nu e motorul... sunt aripile avionului

dromadaire sympathique said...

Vechea dilema : profesie sau familie.

Raluca Petre-Sandor said...

Mie nu mi se pare că trebuie să alegi. O să revin la ce spuneam la curs la Feminism... poți avea o familie frumoasă și o carieră de succes, trebuie doar să ai parte de omul potrivit!

dromadaire sympathique said...
This comment has been removed by the author.
dromadaire sympathique said...

Eu cred ca in viata trebuie sa alegem. Omul potrivit vine doar atunci cand propria-ti persoana este o persoana potrivita. Societatea zice : in primul rand cariera , pe urma familia.
Eu cred ca le poti avea pe amandoua : cariera si familie, doar daca pui cariera pe primul plan.

[Bine, eu sunt mai irationala, de asta si zic ca dragostea e motorul avionului. Eu as fugi si la capatul lumii cu tipul de care ma indragostesc.Dar asta nu e intocmai reteta succesului :)))]