Tuesday, December 25, 2007

De Craciun


E ciudat cum oamenii tind sa para buni doar de Craciun. De ce n-ar fi Craciun in fiecare zi?! Am fost de curand la centrul de plasament Pinocchio si mi s-a spus trist "Toata lumea ne viziteaza in perioada aceasta. Dupa asta nimeni nu ne mai stie, ramanem in uitare".
Craciunul a ajuns o zi de mers in club, de imbuibat cu porc si vin (sau tzuica fiarta... ), de lancevit pe canapea uitandu-ne la aceleasi filme pe care le-am mai vazut de zeci de ori. Ieri a nins frumos in Bucuresti...si ma uitam la oamenii care nu observau minunea alba ce-i inconjura.Obositi, infrigurati, ingrijorati ... se asemanau cu niste roboti. Mi-e dor rau de copilarie....
Craciun fericit !

O fereastrã. Alb. O lacrimã. Alb. Totul e atât de alb si mã intreb de ce primim noi, muritori de rând , puterea albului, puritatea si imaculatul? Oare noi nu ne dãm seama cã nu nouã ne este menitã zãpada, ci unor ingeri de gheatã care ne vegheazã, unor suflete curate si fãrã de pãcat, unor fiinte perfecte, ideale? Mã cufund in alb iar negrul sufletului meu intunecã totul. Degeaba incerc sã cuprind zarea intr-o privire pentru cã e mult prea ametitor caruselul fulgilor. Si albul e pentru tine si calmul e pentru tine si dragostea mea intunecatã tot pentru tine e. Pentru cã tu esti ingerul meu de gheatã care-mi vegheazã linistea si tu aduci albul in viata mea.

1 comment:

Liviu Zizuzu said...

de ce crezi ca cei mai bucurosi cand ninge sunt copiii? pentru ca, si ei, sunt albi imaculati, nu sunt manjiti de grijile cotidiene. Ei nu trebuie sa munceasca, nu trebuie sa ajunga la timp la serviciu, nu au de dat teze si examene, ei pot numai sa se bucure de frumusete. Ai sa vezi un copil urmarind un fulg de nea cum cade. crede-ma e cel mai miscator lucru. Iti aduce aminte de ...tine.