Saturday, January 5, 2008

Long live 2008 :)


LA MULTI ANI !!! :) :d
Ete ca a mai trecut un anisor -pentru mine 2007 a fost un sir de vise implinite (mi-am luat permis, watch out:)) , am devenit trainer, ).... Asa ca pentru 2008 mi-am setat dorinte si mai mari :) Printre New Year's Resolutions se numara si "nu mai beau Cola"... doar ca dupa 5 zile deja simt ca intru in sevraj ... I will survive though:)
Ce va doriti voi pentru anul asta? Dragoste, distractie, bani...? Is bune si astea. Totusi eu va urez sa intalniti numai oameni zambitori care sa va smulga instantaneu din griul zilnic, dupa-amieze linistite cu prietenii la un ceai, nopti de drag si dor....

2 comments:

Liviu Zizuzu said...

o mare realizare daca reusesi sa te abtii de la a mai bea cola :D. Oricum, in noul an care a sosit de vreo cateva zile, iti urez sa reusesti mai mult decat foarte bine la bac, sa iti reuseasca proietele la club, sa nu ai bafta sa fii implicata in vreun accident, cat de usor si...iti mai urez ma tarziu(am ramas in pana de idei :P)

space it up! said...

la muuuuuuuuuulti ani!
Eu imi doresc sa fiu o diva in continuare, dar cu bac-ul luat. Acelasi lucru iti doresc si tie :)) >:D<