Thursday, May 28, 2009

Trecut-a anul...


29 mai 2008. Momentul magic al Balului. Rochii, sampanie, dans, blitzuri, mii de blitzuri, amintiri, lacrimi, false regrete.
Si totusi atat de dor imi e de noaptea aia, de visele pe care ni le faceam, de teama Bacului, de cat de misto credeam ca va fi facultatea...
Se spune ca orice om are 5 minute de glorie si ca orice fata isi doreste (chiar si inconstient) sa fie printesa. Au fost atatia conduri, atatea falduri de printesa. Pentru cateva ore am avut TOTUL.
A fost acum...un an.

3 comments:

N.A.RedHead said...

nu prea cred ca am avut totul ,mie chiar nu mi-a placut si chiar mi-am dorit sa trec mai departe. Mie imi e dor de persoane pe care le pot numara pe degetele de la o mana. Chiar imi pare rau sa zic asta ... oricum singurul lucru care mi-a placut a fost noaptea senina ...

nane said...

Ralu, de ce?!
Stii ca sunt sensibila la chestii de-astea!
Mi-e dor de voi si imi pare rau ca nu am stat atunci pana la sfarsit.

P.S: Ieri m-am imbracat iar cu rochia rosie!

Anonymous said...

ai un commment la generatia Y,
have a look