Thursday, May 13, 2010

Ca niciodata...

... ma simt fragmentata intre acasa si aici. mi-am dorit atat de mult sa vina clipa cand imi revad oamenii dragi, cand pot merge la cursurile Fundatiei Calea Victoriei, cand pot sa ma distrez de Noaptea Muzeelor, cand stau la mine-n pat, cand am baia mea (nu stiti ce norocosi sunteti voi aceia care detineti un astfel de loc).
si cand clipa se apropie cu pasi vertiginosi, ma incearca o usoara parere de rau. sentimentul de implinire cand ieseam doua dintre noi pe hol si se adunau si celelalte (la Chapou, cu tot cu tavanul meu cazator), bucuria ca am putut gati ciuperci si friptura de porc in sos de vin, inghetata topita in frigiderul mult prea mic si fara putere, traversatul Garonnei pe o pasarela... nurcile, florile primite de la Micha, 16-le si apoi 38-ul, metroul, occitana, drumul de la facultate pe jos pana la Esquirol, patura mea mov, lumanarile mele parfumate cu aroma de prajituri, Halle aux Grains si cele mai frumoase concerte simfonice...
o sa imi fie dor.

No comments: