Tuesday, October 30, 2007

Primavara la sfarsitul lui octombrie

Fiorosul Octombrie, cu ploi si noroi, cu oameni tristi si grabiti, cu strazi nereparate sau infundate, cu cafele privind norii... ne-a facut o mare surpriza: ne-a redat primavara. Azi m-am simtit libera, indragostita, cu atata bucurie in a trai-rar mi se intampla asta.
M-am trezit ca intr-o dimineata de vacanta, cu soarele in ochi si am inteles ca e ziua primita in schimbul agitatiei, a supararii, a vacarmului de a fi om in societatea contemporana.
Am zambit:)), le-am dat mesaj celor dragi spunandu-le sa zambeasca si ei... Am alergat pe frunzele cazute care dintr-o data nu mai erau simbol al frigului ci poarta spre schimbare.Am privit oamenii, mi-am facut planuri de viitor si... ei bine, da... am strigat cat am putut de tare "Sunt fericita!!!"

2 comments:

Liviu Zizuzu said...

Din cate vad din acest post, tu nu doar te-ai agatat de un zambet, ci te-ai tinut strans de acel zambet, pentru ca el te face sa te simti bine. Zambeste, iar lumea nu se va mai vedea in alb,negru, roz, sau orice alta culoare singulara, ci se va vedea in toate culorile curcubeului

Anonymous said...

Good post.