Saturday, October 13, 2007

Rainy days...

Declar ziua de 13 octombrie ZIUA MONDIALA (Ok, nationala:P) pentru LENE. M-am trezit ingrozitor de tarziu, n-am facut altceva decat sa lenevesc, sa privesc picaturile de ploaie in drumul lor spre noroi, si... sa ma gandesc. E dureros procesul, a iesit si fum... :P
Minunata zi, oricum! De ce? In primul rand, e ziua best friend-ei mele...si credeti-ma ca nu-mi amintesc sa ne fi certat vreodata in 12 ani!!! Apoi, a castigat Romania meciul cu Olanda (e drept, am luat si vreo 4 cartonase galbene...dar e riscul meseriei)...:X:X Nu in ultimul rand, am putut sa STAU. Exact, dragii mei, am stat. Mi-am imaginat tot felul de povesti, m-am gandit la vechi prieteni, am ascultat muzica ce-mi place, am zambit.
Va doresc cat mai multe zile de 13 octombrie ;;)...
A voastra odihnita, Ralu

2 comments:

Liviu Zizuzu said...

Ploaie...putin spus. Azi a fost mai mult decat o ploaie, a fost un sentiment. Ziua aceasta a fost o stare...de bine, de rau, de regrete, de impliniri, de motive de a bea, de motive de a plange, de a te ruga, de a lenevi, de a invata. Orice ai fi vrut sa faci, azi a fost ziua perfecta. ;) iar sunt treaz la o ora inaintata in noapte. Acum sunt fericit. Iti urez acelasi lucru :*

nane said...

Hahaha,ce coincidenta!!!si pentru mine a fost ieri zi de lenevit!!!concluzie...nu noi suntem de vina,ci vremea...a fost super urat ieri afara si fff frig,deci avem o scuza...!