Wednesday, January 16, 2008

Replay

Suntem intr-o permanenta lipsa de timp... sau acesta trece prea incet? Este timpul un cerc sau o linie? Este repetitiv sau imaginat? Ar putea fi "neted sau aspru, intepator sau matasos"? Ei bine toate astea le puteti citi in "Visele lui Einstein" (Alan Lightman).
Un prieten mi-a daruit azi o carte, numita "Replay" (scrisa de Ken Grimwood). Inclusa in categoria SF, nu mi-am inchipuit ca abordeaza un subiect atat de delicat (timpul) si cu atat mai putin ca povestea va fi atat de minunat tesuta.
Ce va spune titlul? It seems quite obvious to me... Personajul principal moare...dar nu in totalitate. Acesta isi va retrai de nenumarate ori viata, experimentand tot ceea ce il atrage. Greseste, iubeste, investeste, se izoleaza. Mai departe? Luati-va cartea si see for yourselves . Cred ca cel mai important lucru pe care-l starneste "Replay" este ca te face sa iti pui intrebari, sa iti cercetezi modul de viata si visele.
Ce-ati face voi in locul lui Jeff? ...Ce-as face eu daca mi-as retrai viata de cateva ori? As fi mai buna? As instaura un nou regim politic? M-as alatura trupei Vama? As iubi aceleasi persoane? Poate ca as incerca sa schimb cursul istoriei? Nu stiu. Ma si tem sa dau raspunsul...

1 comment:

jo212 said...

uhm , pare interesanta cartea. we shall search it :->